Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rejžek prý vydal dvě básnické sbírky. A nějaká ta novinařina. Tak snad aspoň něco málo (asi hóóódně málo) vytvořil. I když jeho současná "kritika" kohokoliv je spíš vrchol ubohostí:-P:-P:-P

0 0
možnosti

Jarka a jeho písničky mám rád. Taky už jse byl na několika jeho koncertech. Především proto, že je to vystoupení perfektního písničkáře, básníka a naprosto perfektních muzikantů. A taky vím, že si nikdy nezapomene rýpnout, do v té době aktuální politické situace písní, nebo jen poznámkou mezi řečí. nakonec, kdo jiný by měl? Můzy by přeci mlčet neměly. Jarek přesto, že je slavný, zůstal srdcem obyčejným občanem, s nadhledem normálního, politikou ani slávou neovlivněného člověka. Děkuji, že je.

5 0
možnosti
Foto

Dĕkuji. Zcela souhlasím Vladimíre.

0 0
možnosti

R95a39d86i96m 84K79a21l33a89s

26. 8. 2016 12:17

Netušil jsem, o co se jedná, hledal jsem, hledal a video našel. A ono video jakož i píseň je přesným důkazem toho, kam jsme to v té naší milé západní společnosti dopracovali...

Melodie i přednes každému soudnému člověku musí zcela jasně říci, že jde o nadsázku a nadsázku o to lepší, že využívá hudby z francouzského filmu z dob, kdy se nám Francie zdála, hravá, rozverná, prodchnutá uměním, historií a láskou...

Ona nás ta politická korektnost a pseudohumanita jednou zabije.

Video zde, v samotném textu níže:

http://www.krajskelisty.cz/moravskoslezsky-kraj/okres-frydek-mistek/14090-arab-mi-saha-na-babu-ja-mu-snad-oci-vydlabu-tak-timhle-si-popularni-pisnickar-poradne-nabehl-pohorseny-je-i-sef-velke-lidskopravni-organizace-a-romea-mu-prizvukuje.htm

3 0
možnosti
Foto

Ano, nadsázka se těm, kteří nechtějí pochopit, chápe těžce. Díky za podporu.

0 0
možnosti

P24e91t17r 95N20ě12m37e80c

26. 8. 2016 12:13

Marceli, o Nohavicovi pisni se piše v blogách více než ve článkách. Nikomu tato pisen nevadi, ale mloho lidí má potřebu ji obhajovat. Proti komu se ptám?

0 0
možnosti
Foto

Já jsem za posledních pár dnů přečetl mnoho útoků proti Nohavicovi na základě uvedené výborné a vtipné písně. Já se stavím nejen za píseň ale zejména za satiru , nadsázku a humor! Dokonce se k tomu kriticky staví i někdo v Bruselu. A to už je vrchol! Nebo ne?

0 0
možnosti

P62e23t81r 47N78ě11m73e76c

26. 8. 2016 12:16

o písničku která vůbec nikomu nevadí (možná vadí cca 10 liden z 10 milionu)

0 0
možnosti
Foto

Hmm pane autore, vy nekde vidite nejaky hon na Nohavicu? Ja ne. Byly nejake dve nebo tri reakce, pak neco napsal Hrebenar ktereho ale nikdo soudny nebere vazne a pak hromada clanku zde. To je vse. A samozrejme reakce pana Madleho, ktery ma puzeni napsat ze jeho vztah k Nohavicovi je neutralni

1 0
možnosti
Foto

K60a25r54e24l 33M29á62d21l60e

25. 8. 2016 19:09

První dny těch reakcí bylo víc než dvě tři, než si sluníčkáři uvědomili, že ta písnička vůbec není jednoznačně xenofobní. A když mi Nohavica osobně nevadí, v Roku ďábla se mi líbil moc, část písniček se mi líbí, část mi vadí, část tak mezi, tak je můj vztah prostě neutrální. A jako mi vadili sluníčkáři, kteří v písničce hledají rasismus, tak se neztotožním s obdivovateli, kteří psali o statečném protestsongu (i když to bylo také v prvních dnech, teď už se v diskuzích ustálil převažující názor, že si Nohavica jen tak zašaškoval).

3 0
možnosti
Foto

K79a10r17e77l 13M69á86d49l70e

25. 8. 2016 17:43

Já nebudu pitvat celý článek, protože by mi zase někdo vyčetl, že mi Nohavica leží v žaludku. Což není pravda, můj vztah k němu je neutrální, jen mi vadí projevy nekritického zbožšťování. Ale jen k té poslední větě - co je "hrdinského" na tom natočit koncert na mobil a pověsit na youtube?

1 0
možnosti
Foto

Právě naopak, hrdinského absolutně nic... je to ironie...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS