Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé čtení, díky. Mně to připadá, že jsme na tom sice lépe než Ukrajinci, ale zase hůře než Němci, nebo Skandinávci. Zvláštní kapitolou jsou Italové, kteří kašlou na rychlosti, pruhy, čáry, troubí vždy a všude a přesto mají na 100.000 obyvatel méně mrtvých než my. Proč? Protože se nenervují a vše berou piánko. Poláci zase dle mě jezdí hůře než my a to i včetně kvality silnic. Skoro je to jako čím dál na východ tím hůř a opačně na západ líp.

Zvláštní kapitola je Amerika. Tam jsem jezdil skoro měsíc. Rychlost mi připadala být zákonem, tedy skoro vždy a všude. A předjíždět? Měl jsem dojem že to je pro ně akce hodná výpravy na Mars. Prostě se neodvažují.

Ode mě samozřejmě karma.

4 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám Tomáši,

mám zkušenosti z Itálie, no spíš ze Sicílie. V městech úzké ulice, kdo přijede o chlup první na křižovatku, nezáleží na značkách, ten jede. U přechodu semafor, pokud nejdou lidi, tak klidně jedou. Máte pravdu, havárií velmi málo.

Poláci se už trochu zlepšili. Ještě před pár léty jezdili "maluchy" levými koly po středové čáře a nikdo je nepředjel. V Polsku staví dálnice Číňani a jde jim to dobře. Využívám dálnici na jihu Polska od Ukrajiny do Německa. Perfektní!

Díky.

2 0
možnosti

Marceli, krásně zpracováno, děkuji :-)R^

Nemám řidičák, ale jako spolujezdec/navigátor, už mám vytrénováno jako kdybych řidičák měla. Zní to blbě, ale je to tak :-)

2 0
možnosti
Foto

Jani děkuji. Už nemohu číst o politice, tak jsem se odhodlal. Kdyby bylo třeba pomoci v tréningu, rád pomohu.:-)V

2 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1139x
Absolvent univerzity života, který si v žádném případě nedělá nárok na pravdu. Jen rád napíšu o všem co jsem v životě potkal nebo co potkalo mne.

Seznam rubrik