Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná, že budeme označení oba za přízemní, .. že by si to nikdo nedovolil, že to jsou silná slova....jenže já, když mám být sama k sobě upřímná, docela nerada, ale tohoto se bojím, Marceli, vskutku výrazně, Že tohle zahrát roli může... na muže, co sice to a to, ale koukněte, co dokázal... Koneckonců, je to asi ne zcela nemyslitelný manévr v politice. Např .- byť to nebyla válka ,ale právě naopak poselství míru, co podnikl Jiří z Poděbrad,, dneska je nabíledni, že to mělo popravdě spíš význam v odvedení pozornosti od své nejisté domácí i zahraniční pozice a nějak se zviditelnit, legitimovat své já. Ale je to opak, to je jasné, Kéž bychom byli oškliví a křivdili. Věřme, že jo..

5 0
možnosti
Foto

Díky Radko. Znáš to, určitý druh nervozity? Suverénní člověk, pocit moci rukuvruce s jistotou poslání a průšvih je tady. K tomu úplně zbytečné OSN...

0 0
možnosti
GH

G74e96o80r56g42e 72H43o61l18y

17. 4. 2017 17:46

Vidim to podobne zde za oceanem.

6 0
možnosti
Foto

Díky Jiří, mne to jen tak zamrazilo...

0 0
možnosti
JS

Marceli, bude-li, pak se budeme muset snažit žít jak to půjde, pokud to půjde... a je otázka, jestli pak živí nebudou závidět mrtvým...

2 0
možnosti
Foto

Jani já na to koukám... Američani sami o sobě o tom udělali kdysi film. "Vrtěti psem".

1 0
možnosti
Foto

Ona některou ze světových válek vyprovokovala Amerika v rámci odvedení pozornosti od svých vnitropolitických problémů? Já bych tuto neotřelou hypotézu označil za produkt bájivé lhavosti.

10 7
možnosti
DB

Nevím, jestli vidíte správný důvod, já vidím jiný důvod a mám stejné obavy jako vy....a strašně rád bych se mýlil....

7 1
možnosti
Foto

Míříte-li na východ, tak tam to je bohužel stejné.

0 0
možnosti
JN

Nedokáži posoudit, jestli udržení v pozici prezidenta USA je pro něj důležitější než válka.

Zdroj:http://marcelmatusak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=599366

Na tom není, co posuzovat. Bylo to důležitější pro všechny jeho předchůdce, on nebude výjimka.

1 2
možnosti
PT

P84e31t15r 28T79o96m83e34k

17. 4. 2017 17:08

Ajaký problém se na něj řítí?

6 3
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1139x
Absolvent univerzity života, který si v žádném případě nedělá nárok na pravdu. Jen rád napíšu o všem co jsem v životě potkal nebo co potkalo mne.

Seznam rubrik