Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tohle kdybych četla před časem, tak by bylo všechno jinak. Do ČT kope každej "chytrák"

0 0
možnosti
Foto

ČT tu opravdu není od toho,aby adorovala vítěze voleb,tedy nového Vudce.To jste si ještě opravdu nevšiml,že "hnutí" ANO je pouze Babišovo křoví,které nemá s demokratickou stranou nic společného.Já v tom vidím celkem problém o kterém je potřeba stále mluvit a to nejen na ČT....

3 1
možnosti
VF

V jednom článku jste napsal: "delší dobu pracuju a pobývám na Ukrajině". Tenkrát se s Vámi dobře diskutovalo. Co to s Vámi ta cizina provedla?

1 0
možnosti
Foto

Věro a co je špatně? Že se na to už nedokáži dívat a poslouchat to?:-/

1 1
možnosti
Foto

I59v10a84n 80M96a82r76e52k

13. 7. 2018 14:26

P.Matušáku, karma.R^

3 2
možnosti
Foto

Děkuji a pěkný víkend!!

0 0
možnosti
AL

Zasloužená karma.

:-)R^

2 3
možnosti
Foto

I Vám díky a pěkný víkend!!

1 0
možnosti
JB

J80a26n 62B57u84r82d53a

13. 7. 2018 13:38

Jenom ze srovnání úrovně předvolebních debat je docela pěkně vidět, že ostatní televize na ČT kvalitativně vůbec nedosahují. Pokud by tady byla alternativa ČT, bylo by to pěkné, ale nikdo jiný v Česku kvalitní zpravodajství prostě dělat neumí.

To s těmi politology je pak taky zajímavé - má si ČT hledat politology, kteří budou podporovat prapodivné extremisty, aby to bylo "vyrovnané?" Takové najde dost těžko. Ono je to celé dost fascinující - jak nějaký odborník říká něco, s čím nesouhlasím, tak ten problém zákonitě musí být v zaujatosti odborníka. Prostě není jiné vysvětlení. Není. Okay, no.

6 0
možnosti
Foto

Pokud je vám "tradiční" směšné, pak je snad i odpovídjící text blogu.

2 1
možnosti
JK

Zakažte vše co se nelíbí mému vůdci!!! To je vaše poselství, pramenící z nekritické zaslepenosti. Znovu volání po normalizaci je místo KSČ je dosazeno slovo vůdce.

7 2
možnosti
DR

Absolutně nic proti autorovi, každý má právo na svůj názor ale toto mě dostalo:

"Pokud se díváte na Barrandov a rozbory pana Soukupa...".

Ne, od jisté doby někteří fakt nedíváme poněvadž kritizovat ČT a zároveň odkazovat na pochybné Soukupovy pořady ze kterých se vždy časem ukáže že polovinu věcí si tento expert vymyslel, je naprostou ztrátou času a je to tudíž velmi úsměvné.

A na závěr. KSČM ne, ČSSD už taky ne, Demokratický blok jakbysmet. Chápu ale jestli čekáte namísto těchto spolků spasitele v nejmenovaném hnutí, tak jste velmi naivní a spálíte se časem zase.

10 1
možnosti
Foto

Ten Soukup tam je jako probouzeč vášní čtenářů. Děkuji za objektivní i subjektivní názor. Já nečekám na spasitele. Já čekám na změnu v politice. Všichni to dělí na pravici, levici, populismus atd. Já to nedělím. Já chci politiku pro lidi a je mi úplně jedno ze které strany politického spektra. Mám totiž pocit, že víc se spálit nemůžeme. Zrekapitulujte si posledních 29 let. Ještě jste v klidu? Já ne...

5 3
možnosti
Foto

To je doopravdy zase neskutečný blábol, ten váš článek, ach jo.

10 3
možnosti
Foto

Sundejte si naslouchátka a slyšte, je zcela jedno jestli Babiš nebo Fiala. Ale není jedno, že "pojistka" demokracie - veřejnoprávní televize, je zcela v područí několika lidí. Všichni víme kterých. A teď si zase klidně ta naslouchátka nasaďte...

4 2
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1139x
Absolvent univerzity života, který si v žádném případě nedělá nárok na pravdu. Jen rád napíšu o všem co jsem v životě potkal nebo co potkalo mne.

Seznam rubrik